4/5/05

A Begur tampoc

Em diuen que a Begur tampoc hi ha "crusans" bons, com ja vaig dir estic disposat a fer quilòmetres per menjar-me un bon "crusan", demano suggeriments per part de tot aquell que tingui a bé posar-nos en la pista d'un bon "crusan". Que quedi clar que ha de ser un "CRUSAN"BÓ DE VERITAT, no valen mitjes tintes: que consti que un "crusan" normalet no té res a fer, ha de ser un "crusan" amb majúscules, per oblidar-se del món durant uns moments mentre te'l menges.
Cal reivindicar els bons "crusans", ara que he llegit que un estudi ha demostrat que la xocolata no és antidepresiva, només ens queden els "crusans".

1 comentario:

Anónimo dijo...

A mi m'agraden molt els crusans, i per sort aqui al meu poble, tenim una pastisseria que trobem que els fa boníssims,i mira que n'he menjat de molts llocs. Sóc de Calella(Maresme)i la pastisseria es can Funtané, al carrer esglèsia.Ah! i els de xocolata estàn... A Pineda hi ha una altre pastisseria que diuen que també els fan bons, que es la pastisseria can Bosch, però jo els trobo més panarres, va a gustos.M.M.L.