3/5/06

S'ha celebrat el vernissatge de la meva exposició

Gairebé 180 persones van pasar per l'exposició el passat dissabte 29 d'abril, i a partir de les 19'30 hores, hora del vernissatge, calculem que pels volts del centenar. La veritat és que em sento exageradament satisfet, no cal dir que tots els comentaris, de moment, han estat positius, i des d'aqui vull donar les gràcies a tothom que va voler acompanyar-me en un dia important per a mi. També vull aprofitar aquest post per agrair de forma especial a la Loli per l'ajuda en la preparació del pica pica, i a l'Agus i l'Eva per haver fet recerca músical i tasques de dj durant el vernissatge. Tampoc em vull oblidar de la gent del Museu d'Història de la Joguina que et fan la feina extraordinàriament fàcil.
Algú em van comentar que l'ambient semblava d'una pel.lícula de Woody Allen, i també vam parlar d'espies, i d'arguments semblants a les noveles de detectius. Ja veieu que un vernissatge pot donar per molt.
Si encara no heu vist l'expo, dir que es tracta d'una exposició de 20 obres amb 2 fotografies cadascuna amb alguna relació entre elles, sota el nom "el detall i el seu poder evocador"; hi sou a temps fins el proper diumenge 7 de maig, de dimarts a divendres d'11'00 a 14'00, i de 17'00 a 19'00 hores, el dissabte de 10'00 a 13'00 i de 16'00 a 20'00 hores i el diumenge d'11'00 a 14'00 hores.

1 comentario:

Eugeni dijo...

Et felicito, vaig anar a veure-la i em va encantar! Sobretot una que era una sortida o posta de sol amb un "desert" de grues. On molt encertadament deies que aviat sabriem on eren els limits dels parcs naturals. Et felicito de nou!